Wednesday, April 27, 2011

ju

appi , tegelt ka , ma ei jõua nii palju ära kirjutada , kui palju juhtunud on : s eriti oma haige häega : P
no nädalavahetustel ( mingi 3 nädalat ) on Andu meil olnud ^^ mm siisma räägin alates tutipäevast äkki ? (:

21.APRILL 2011 , TUTIPÄEV ja siis see JÜRIÖÖ JOOKS , neljapäev  ¤

no see oli neljapäev , ma ennustan , et 21 aprill äkki ? no sain läbimärjaks mitu-mitu korda . viimane oli mata , see on kindel . kässades ma ei saanud midagi teha , sest ma unustasin lõiked koju , see on ka meeles mul : d siis ma seisin rahulikul ukse juures-taga ja see uks avati järsult ja mu käsi jäi vääga-vääga valesti sinna ( no nagu ma väänasin selle välja vms -.- ) no alguses ma ei teinud sellest väga väljagi , kohutavalt valus oli , aga ma arvasin , et läheb üle . ei läinud vot ! : s ma läksin vanaisa juurde , kus mul siis see sama käsi tuuletõmbe tõttu uksevahele jäi : s siis ma läksin sealt arsti juurde ja mulle topiti räme side ümber käe ja soovitati traumapunkti minna . ma kobisin koju ja jäin õhtut ootama , ma saatsin veel annabeli lillepoeni . õhtul oli siissee jooks , ma õnneks ei pidanud jooksma , ma vahetasin Maretiga ära . ootasime pärnu bussi bussijaamas . ahjaa , enne ma tsillisin koos Kermo , Mauno ja Karmoga . Mauno tegi mu haige käega trikke ja Karmo laenas telefoni :d siis tulid Gita , Liina , Kätu ja no tsillisin nendega . neil oli mingi räme nali seal : d siis tuli buss ja Laura ja Andu tulid : ) läksime statale , Gita unustas oma pusa ja me käisime sellel järel : d no siisolid mingid etteasted , mille ajal ma Saskia ja Hilsega tsillisin . lõpuks me Hilse , Saskia , Annabeli , Andu , Sandri ja Karmoga olime bussijaama juures , kust hakkas Sander jooksma : d hiljem me tsillisime koos sama rahva + Kermo , Gita , Kalda , Koda ja hetkariga . mäe taga javärki . lõke oli ka . Hilse blogis on sellest : d Andu jäi meile ööseks .

22. aprill 2011 REEDE , karjäär , öö * kulmud * ♠

ärkame , kell 10 on Karmo ja Kermo akna all . kell 12 saame õue . Sander läks suht kohe ära . Andu pudistas oma burksiga . xd käisime skeidis , kus me jõime starteripudelist head asja (: käisime meiereis ka : d läskime karjääri . Gita tuli ka hiljem , Hilse ei tulnud -.- aga seal oli lõbus va see , et vihma sadas ja annabel oli '' kiilakas '' : d Andu oli korra solvunud ja siis tal oli näpp katki : s siis tuli Mauno : d hakkasime suht kohe minema ka , vihm kadus ära siis . käisime Gita ja Annabeliga meilt läbi , korda tegemasjasiis tsillisime Kermo , Karmo ja Anduga edasi . kusjuures ma väga ei mäletagi , missiis toimus . ahjaa , me läksime lasteaeda , kus poisid olid , Raido ja Kevin olid ka : d olime seal , me Anduga olime korra kahekesi katusel , rääkisime niisama . poisid jamasid korra . siis läksidpoodi mahlaja muud ostma . siis me passisime Kermo maja ääres ja Annabeli ja Gitaga läksime ära . Gita juures sõime trüfleid vms , yummmm ^^ siis läskime koju , mõtlesime , et võiks Gita juurde jääda , aga ei lubatud ( nagu alati -.- ) mölisesime niisama köögis : d Sander sai pisikese karistuse ka , hilines koju nagu . siis aitasime teda ja ta lagastas meie tuba , ta nati WUUHUU .. : d siis öösel läksime Kermo juurde . niisama külla * kulmsid : d * Raido pidi mulle ja Annabelile vastu tulema , aga VÕTA NÄPUST ( nii ilus väljend , kas te / sa ei arva ? : d ) rekka tagant hüppab välja Kermo , kellel on NÄPP püsti ja vehib taeva pole ( nagu näeks nägemust : d ) karjub '' VAADAKE , LANGEV TÄHT '' keerab meid ümber '' JUTT ON ALLES VEEL , te ei näinudseda ? '' || see põhjustas mulle ja annabelile infarkti : d läskime sisse , tunda oli viinalõhna ( totukesed olid seda maha ajanud + seal oli nuudlite puru maas - selles oli süüdi Andu : d ) tüübid olid pilves ja ajasidhead juttu ( y ) Andu emotses veits ja rääkis sellest , et me peame tast eemale hoidma , sest ta on KÄPERDAJA jne : d ta saisellest üle õnneks : d ( btw , ta magas vannis lõpuks : P ) me Annabeliga otsustasime , et jääme kella neljanisinna ja siis lähme koju . ANNABEL PIDI ÜLEVAL OLEMA , et mind kaitsta jne , aga ei , TA JÄI MAGAMA -.- keegi käperdas , võttis mul ninast kinni ja siis Andu seal karjus . aaups , rääkis : d sis me '' tudusime '' * kulmud * Andu saatis meid uksenika , andis mulle oma vöö xd jah , selle vöö saaamisehetkel manägin miskit , mida ma ei tahtnud näha ▲ , ja , ma ei tea , lampi kirjutan : d läksime koju ja mingi 5 minutit pärast jõudmist ärkas emme ja tuli küsima , mis me veel üleval teeme. masain räige šoki -.-  siis me ütlesime , et me korra magasime ja liina ütles , et mis me pluhvime . APPI , sel hetkel makartsin , et ta sai aru , et me õues käisime , agaõnneks mõtles ta seda , et noh nagu me ei maganud tegelt : d andke andeks , see tüik ei tööta ja ma kriban segaselt : d aga see päev sai siis otsa : d 

23. aprill 2011 LAUPÄEV , karjäär , ööbimine * kulmsid *

ärkasime suht vara vms , siis helistas Karmo ja ütles , et Andu tuleb vastu ja et noh , et me hakkaks vastu minema , enne sedatuli Gita meile , ma ootasin teda ukse taga ja lugesin Andu sendid üle : d siis liikusime Annabeli ja Gitaga Andule vastu . kui me neile jõudsime , siis oli Andu oma nuudlipuru ära koristanud : d kobisime suht kohe õue . Karmo , Kermo ja Andu läksid korra Hilse juurde ja Annabel , Gita ja mina läksime mu vanaisa juurde : d  sõime ja jõime , ma võtsin veel suure šoksi ka* kulmud * : d siis oli uksekell ja ukse taga oli HILSE :O ma ei arvanud , et ta julgeb sisse tulla ( annaandeks Hilse , mitte , et ma sind alahindan , aga see oli nii tsill lihtsalt : d ) Hilse sõi ka ja jõi janäitas , mis ta linnast sai (: samal ajal helistasid kella tüdinenud poisid : d vanaisa nägi neid nurga tagant piilumas ka xd SUUHT HEA eniveiz : d siis läksime karjääri . Kermo ja Andu kavatsesid ujuma ka minna , aga ei läinud : d ma pidin saabuma Kermo ja Anduga tagant poolt ( neil polnud pluuse seljas ja mul oli imelik : dd ) istusime Gitaga seal üleval , Karmo oli ka . me mängisime enne kõik kokku , et lapsed ( need , kes teavad , keda ma  ' laste ' all mõtlevad , need saavad aru ) saaks nunnult koos olla jne (: siis hakkasime ära ka minema , Mauno tuli ka : d Raido leidis mitte piibu / suitsu vaid selle .. nohh .. kallim,kuisuitsjaodavam,kuipiip-asja : d
Hilse , Gita , Annabel ja mina käisime korra meilt läbi , jõime , tegime korda ennast ja niisama rääkisime .

No comments:

Post a Comment