Wednesday, May 4, 2011

y0 hunn ..

 teate midavärki ? mul on vaja kohutavalt palju kirjutada ( karjäär , viljandi ) tulevased seiklused jei . ma ei saa hakkama :d muideks , paremal olev pilt on sellest esmaspäevast , kui me ettelaulmas käisime ja siis tsillisime bussikas ja sõitsime liinibussidega :) oh geeeeezz , mul on niii palju vaja kirjutada ja mul oleks aega ka , aga ma lihtsalt ei viitsi . ma loodan , et mul ära ei unune . ma tahaks kirja ikka panna selle jutu ;) ma arvan , et ma ei hakka hetkel rääkima sellest , ma niisama improviseerin , nagu ennegi . tänasest päevast nii palju , et AASIAST TULID HUNNID , KELLEL PIKAD MUUUUUUSTAD MANTLID SELGAS , ISE OLID NÄLGAS !! apppii , mul tuli sellest loost sõltuvus ja kõik , mis ma öelda tahtsin ütlesin ma selle aktsendi ja viisiga xd sellest tähesupist , mis ma vanaemajuures sõin tegin ma taldrikuäärele oma pisikese hieroglüfti '' ANDU HUN MUST MANT '' ma ei leidnud rohkem tähti :d see reede tuleb hea ( L ) ME SAIME KUTSIKA ! PONTSIK ehk pondu . no kesiganes ka pondu ei ütleks , nkn see kostub , nagu andu :d annabel läks mulle võileiba tegema ^^ aitäh (:  ma vist tüütan andut -.-  aga eks ma minema tsauki tudivillud ;**

No comments:

Post a Comment